Hans Eyssen

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Burgemeester, Bestuurslid

• Geboorteplaats:

Leuven

Holsbeek is een prachtige gemeente om in te wonen: met zijn bossen en velden, zijn heuvels en glooiingen, zijn uitzonderlijke variatie van landschappen en panorama’s, zijn rijke historisch erfgoed en zijn bloeiend verenigingsleven.
Holsbeek nóg beter, veiliger en mooier maken, dat is waar we elke dag voor gaan met heel onze ploeg.
Onze gemeente is de voorbije jaren enorm vooruit gegaan. Toen de kiezers mij 18 jaar geleden de verantwoordelijkheid om te besturen toevertrouwden, was de gemeente Holsbeek in de streek het achterblijvertje van de klas. Vandaag zijn we overal mee, en zijn we op steeds meer domeinen een voorbeeldgemeente.
We werken daar keihard voor. Er zitten nog heel veel grote projecten in de pijplijn, en ik zie nog elke dag nieuwe dingen die ik wil verbeteren voor onze inwoners. Daar wil ik de komende jaren hard aan verder werken.
Ik ben van Holsbeek: zolang ik leef zal ik me blijven inzetten voor onze mooie gemeente en voor alle mensen die hier wonen!