Erik Boon

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Gemeenteraadslid, Bestuurslid

• Geboorteplaats:

Leuven

Wie Erik kent weet dat hij er steeds voor gaat 'Handen uit de mouwen.' Zowel in het beroepsleven als event manager bij de Gezinsbond, productiemedewerker op vele festivals en initiatiefnemer van heel wat activiteiten (Stand Up Comedy in Holsbeek, ..)

Midden in het verenigingsleven actief. Soms er ook toevallig in gerold, eerst voetbalpapa van Thor EN Lore en na enkele jaren coach en nu terug mee afgevaardigde van de U11 ploeg van VK Holsbeek. Telkens zet ik me daar 100% en zelfs meer voor in. Kookouder bij Chiro Holsbeek-Dorp. Meewerken en organiseren van tal van activiteiten voor GBS De Zilverlinde, nieuwe initiatieven mee opzetten en ondersteunen, ...

Men weet waar ik voor sta, op zoek gaan naar de beste oplossing voor iedereen.

Ook in mijn politieke activiteiten is dit zo steeds geweest. De voorbije 18 jaar in zowel OCMW als gemeenteraad.

Ik wil dan ook bruggen bouwen in onze gemeente, bruggen tussen 'jong en oud'

- Jong met kansen voor de jeugdbewegingen, de jonge voetballertjes, ... dat zij vlakbij hun plezier kunnen vinden
- Minder jong dat zij met een gerust hart hun kinderen en kleinkinderen veilig richting school of de vele activiteiten zien gaan.
- En voor onze senioren met levenslang wonen in onze mooie gemeente, met een welzijnsbeleid afgestemd op iedereen in Holsbeek.

Daarvoor steek ik graag mijn 'Handen uit de mouwen'