N°4 - 11/04/2012

sportkampen

Een bericht van de sportdienst van de gemeente:

Hej sporters,

Vanaf vandaag kan je je keuze maken uit de elf sportkampen die we voor jullie organiseren in de zomervakantie.

Surf als de bliksem naar www.holsbeek.be en op onze startpagina vind je een link naar de sportfolder.

De inschrijvingen starten op zaterdag 14 april tussen 10.00 en 12.00 uur.

Wees er snel bij want sommige kampen kunnen het erg snel vol zitten.

In de loop van volgende week vind je de gedrukte folder ook nog in je brievenbus.

Sportieve groeten en tot gauw.

Marc Huygens

Sportfunctionaris

meters en peters

Toerisme Vlaams-Brabant huldigde de peters en meters die de wandel- en fietsroutes in Vlaams-Brabant inspecteren. Ook inwoners van Holsbeek werken hieraan mee.

De provincie Vlaams-Brabant huldigde de meters en peters. Ze werden uitgenodigd voor een stadbezoek aan Leuven en ze mochten deelnemen aan een quiz. Toerisme Vlaams-Brabant participeert dit jaar immers in een nieuwe TV-reeks die in het Hageland speelt en over het quizgebeuren gaat.

Om alle fiets-en wandelroutes te inspecteren kan Toerisme Vlaams-Brabant rekenen op 664 vrijwilligers. "Ze geven hun waarnemingen door aan de opbouwwerkers van de arrondissementen Leuven of Halle-Vilvoorde. Op die manier kunnen de verantwoordelijken de nodige werkzaamheden uitvoeren om de routes, bewegwijzering en infrastructuur in optimale toestand te houden", verduidelijkt Monique Swinnen, gedeputeerde voor toerisme.

Ook in Holsbeek staan mannen en vrouwen klaar om daarbij te helpen: Frans Bourgois, Maria Coomans, Francois Daems, Hugo De Rick, Arthur De Rijck, Andre Dehenin, Roger Geets, Roger Ickx, Pierre Massant, Lieve Nackaerts, Stefan en Kristien Nackaerts-Vanbekbergen, Maurice Peeters, Urbain Radelet, Suzanne Stuyven, Eric Uyttenbroeck, Raymond Van Mellaert, Walda Verbaenen, Bert Verwimp, Eddy Vuchelen, Isabel Willems en Jan Wijckmans.

Bedankt, vrijwilligers! Jullie zorgen er mee voor dat onze gemeente een mooie geniet-gemeente blijft.