N°2 - 04/03/2013

Voor onze leden: Kom stemmen voor een nieuw bovenlokaal bestuur!

Om de drie jaren hernieuwt CD&V zijn interne structuren. Zo zorgen we voor continuïteit in onze wekring, maar maken we het ook mogelijk dat nieuwe mensen kansen krijgen om een frisse wind te laten waaien door de partij.

Woensdag 6 maart kan je nieuwe vertegenwoordigers voor de regio, de provincie en de algemene vergadering van CD&V aanduiden.

Voor Holsbeek kan je op de volgende mensen stemmen:

Katrien Vermijlen is kandidaat voor de algemene vergadering.
Erik Boon is kandidaat voor het provinciaal bestuur en dat is ook Ann Spaepen.
Hans Eyssen is kandidaat voor het provinciaal bestuur, als uitvoerende mandataris, op hem kunnen wel alleen de uitvoerende mandatarissen stemmen.

Tom De Saegher uit Kessel-lo en Dirk Verbeylen uit Tielt-Winge zijn kandidaat-voorzitter voor het provinciaal bestuur.
Marie-Jeanne Hendrickx is kandidaat voor het regiovoorzitterschap Aarschot-Haacht-Diest.

Kan je niet komen stemmen? Jammer want elke stem is zeker waardevol. Daarom willen we je vragen om een volmacht mee te geven aan iemand die wel kan stemmen. Je mag deze volmacht ook bij Ann Spaepen bezorgen (Bruul 22 b in Kortrijk-Dutsel). Volmachtformulieren vind je achteraan op de brief die je vorige week kreeg vanuit ons provinciaal secretariaat. Vind je die niet meer terug? Geen probleem: even een berichtje via onze site en we bezorgen je er eentje.

De verkiezingen gaan door op woensdag 6 maart van 18u30 tot 20u30 in Sportoase, De Toren, Torenstraat 115 in Rotselaar.

beleid inbegrepen op de gemeenteraad

Dinsdag 5 maart staat de beleidsnota ter goedkeuring op de agenda van de gemeenteraad. De beleidsnota is een lijvig document geworden waarin we onze plannen voor de volgende zes jaar uit de doeken doen. Met als enige doel van Holsbeek een nog mooiere, veiligere en gezellige gemeente te maken.

Vanaf woensdag vind je deze nota ook terug op onze website.

Voor de volledige agenda van de gemeenteraad verwijzen we je graag naar het blokje kalender hieronder. Klikken op "gemeenteraad".