N°1 - 04/01/2015

Warme wensen

CD&V Holsbeek wenst jou en diegenen die je dierbaar zijn een schitterend nieuwjaar, met elke dag een streep geluk!

Er beweegt wat in de gemeenteraad

Ann Spaepen droeg op 2 januari de fakkel van haar schepenambt over.

Ann zal als gemeenteraadslid zich blijven inzetten voor onze gemeente. Zij neemt de functie van voorzitter van de gemeenteraad over van Hans Eyssen. Hij combineerde deze taak 14 jaar lang met die van burgemeester.

In de gemeenteraad van 2 januari legde ook Bram Van Baelen de eed af als nieuw gemeenteraadslid. Zo wordt hij met zijn 21 jaar het jongste gemeenteraadslid ooit in de Holsbeekse politieke geschiedenis. Hij neemt de zetel over van Joeri Minnen die ontslag neemt omwille van zijn te drukke beroepsbezigheden.

Bram zetelde tot voor kort in de OCMW-raad waar nu Simonne Ceusters, die vorige legislatuur reeds OCMW-raadslid was, hem opvolgt.

Meer lezen en foto's bekijken?

Klik op de link hieronder!

De Vraag van CD&V: welke snelheidsremmer wil jij?

Verkeersveiligheid gaat ons allemaal ter harte, elke dag.

Om onze gemeente nog veiliger te maken voor alle weggebruikers, denken onze mandatarissen haast dagelijks na over oplossingen.

Discussies gaan dan vaak over hoe de snelheid van de auto's naar beneden te halen is zodat het voor alle weggebruikers veiliger wordt.

Net over die snelheidsremmers weten wij graag jouw gedacht:

Welke snelheidsremmer zou jij kiezen?
Welke wil jij in jouw straat tegenkomen?
Welke mag er op de weg naar je werk of naar school neergeplant worden?

Wij willen heel graag weten waarvoor jij kiest.

Doe mee aan onze enquête. Na een halve minuut ben je er mee klaar.

Klik op de link hieronder en je zit meteen in de enquête.

Dank je wel!

wil je deze nieuwsbrief niet meer ontvangen?

Indien je in de toekomst deze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, stuur je een mailtje naar cdenvholsbeek@yahoo.com met vermelding: stop nieuwsbrief.