N°10 - 21/09/2012

{21 sterke kandidaten inbegrepen}

CD&V Holsbeek heeft zijn volledige ploeg van 21 kandidaten bekend gemaakt.

21 gemotiveerde kandidaten, die hun engagement voor de lokale gemeenschap al bewezen hebben, en die er voluit voor gaan.  Samen vertegenwoordigen ze alle woonkernen, alle groepen van de samenleving en alle leeftijden, van jong tot oud.

Lijsttrekker burgemeester Hans Eyssen wordt geflankeerd door de schepenen en de OCMW-voorzitter: Nadine Deroost – Van Horebeek, Rudy Janssens, Inge Claes en Ann Spaepen.

Met Bram Van Baelen en Jolien Schoovaerts is de jeugd zoals altijd sterk vertegenwoordigd in CD&V Holsbeek. Bram is groepsleider van Chiro Holsbeek-Dorp en voormalig voorzitter van de leerlingenraad van het Montfortcollege.
Jolien is leidster bij KLJ Nieuwrode, lid van de jeugdraad en ook in het sportleven actief als vrijwilliger bij Gymgroep Holsbeek.

Nieuwrode wordt door nog twee nieuwe kandidaten vertegenwoordigd: Kim Donders en Gilberte Valkenaers. Kim vertegenwoordigt de vele jonge gezinnen en nieuwe inwoners in de gemeente.  Hij was de voorbije jaren actief in het oudercomité van de gemeenteschool van Nieuwrode.  Gilberte is als voorzitster van de Gezinsbond én de KVLV een spilfiguur van het Nieuwrodese verenigingsleven.

Mieke Wouters vertegenwoordigt Holsbeek-Plein.  Mieke is al jaren trekker van het buurtfeest van de Langekant en komt dan ook op voor een gezellig buurtleven in de hele gemeente.

Frans Claes is een autochtone Holsbekenaar, die het grootste deel van zijn leven in Wezemaal doorbracht en sinds 2007 terug in Holsbeek woont.  Hij is in de hele streek bekend als ‘Frans Claes van de Java’ én als vader van Dirk Claes, de burgemeester van Rotselaar.  Frans betuigt nu ook actief zijn steun aan CD&V Holsbeek.

De lijst wordt geduwd door OCMW-raadslid Maria Minnen-Vrancken en door partijvoorzitter Erik Boon, die tevens gemeenteraadslid is.

Onze volledige kieslijst vind je op onze site: www.holsbeek.cdenv.be
En daar vind je in de rubriek "wie is wie?" informatie over al onze kandidaten.

Wij houden onze website actueel met veel interessant nieuws over de gemeente, cdenv en onze mensen. Als je onze nieuwsbrieven verder wil blijven ontvangen, hoef je niets te doen. Heb je dit liever niet, stuur dan een mailtje naar onze webmaster: annaspaepen@gmail.com en dan nemen we je naam weg van onze maillijst