We zijn de grootste partij in alle deelgemeentes van Holsbeek!
Op 14 oktober kregen we het vertrouwen van meer dan één op drie kiezers. Met 9 zetels zijn we opnieuw afgetekend de sterkste partij van Holsbeek.
We zijn de enige partij die verkozenen heeft in alle woonkernen van de gemeente: zowel Nieuwrode, Sint-Pieters-Rode, Kortrijk-Dutsel als Holsbeek-Dorp en Holsbeek-Plein. De komende zes jaar werkt onze ploeg voor alle inwoners, van alle woonkernen.

Uit een grondige analyse van de stemuitslagen blijkt trouwens dat CD&V Holsbeek in alle deelgemeenten de sterkste partij is. In Kortrijk-Dutsel haalden we 2,7 % meer dan de tweede partij. In Nieuwrode en Sint-Pieters-Rode ligt die verhouding ongeveer gelijk. Ook daar zijn we dus de grootste partij, of minstens even groot als de naaste concurrent. In de deelgemeente Holsbeek staat CD&V met meer dan 40% van de kiezers afgetekend vooraan.
We kunnen dan ook als enige partij in de gemeenteraad spreken namens alle kernen van de gemeente.
"De komende zes jaar zullen wij werken voor alle mensen, van alle woonkernen," zegt burgemeester Hans Eyssen. "Zo staat het ook duidelijk beschreven in ons programma, dat alle inwoners in de bus kregen."